Rmy Haftamız bitiyor böyle ayakta çok kalınca bacaklarda kaşıkta bi aprı giriyor kramp mı bişey saplanıyor gibi oluyor hareket ettirmiyor bel de çok aprı var acaba norml mi sizde de böyle olan var mı
[silindi] 35 haftaligim şuan o ağrıdan canım çok yanıyor uzanınca hafifliyor bebeğim hareket edince daha çok oluyor