Seyma_sst Arkadaşlar dün gece el parmaklarımda ağrı oluştu bi anda gece gözümü açtığımda parmaklarımı kavuşturmakta zorluk çektim ağrı hissediyorum hala daha parmaklarımda sizce ödemden dolayı mı böyle bişey oldu
Dselda Seyma_sst aynı şeyi bn yaşıyorm 2 3 haftadır fln oarmaklarm kırılacak gibi şödi birkaö gündür el bileğimede oldu sağ koluma ağrıyor kopack gibi sanki