Bizim 12. Haftada emin bir şekilde söyledi doktor erkek olduğunu.Hatta bir sonraki hafta ikili tarama sonucu için gittiğimizde de onaylamıştı.Şimdi 15+6 oldu oğlan.Ama hala mide bulantıları peşimi bırakmıyor.Her gece yatmadan 2 prilam dr içiyorum.Çok kötü olduğumda da bir tane zofer içiyorum mecbur :(