Azrabetulunannesi tabi biraz değişik doğum hikâyem 🤗 o zaman Datça da yaşıyorduk hatta palamutbuku merkeze 25km uzaklıkta ve kadın doğum doktoru yok gündüz başladı hafif hafif suyum ama ben zannediyorum ki birden gelir suyum😂 tanıdık eski bir ebe vardı elle muayane etti beni tabi o zaman 1 aydan fazla var doğumuma bana dedi ki bu bebek 1 haftaya gelir 😊 akşam evimize gittik eşimle film izliyoruz benden sürekli hafif hafif biseyler geliyor iç çamaşırımı değiştiriyorum sonra bı daha derken eşim hastaneye gidelim diyor bende yok daha erken diyorum çünkü hastane Marmaris’te git gel 3 saat yol boşa gitcez diye düşünüyorum 🙄 biseyler geldikçe lavaboya gidiyorum sonra nişan geldi korktuk tabi haliyle meğer benim doğum başlamış eşim ambulansı aradı hemen çıktık yarı yolda ambulans aldı beni Datça ya gittik orda doktor yok sadece ebe var doğum başlamış 10 cm acilma var dediler hemen tekrar ambulansa bindirdiler beni Marmaris’e gidiyoruz ebe bana sakın ıkınma dedi bide bacaklarımı çarpraz yaptırdı çocuk gelmesin diyemis daha 35 haftalik diye korkmuş ama sürekli korkulu gözlerle bakıyor bana bende paniğim tabi artık sancım 2 dk ya falan düştü gelmedik mi diyip duruyorum bı ara ambulansı durdurun dediler yolda doğum için sonra ebe tekrar vazgeçti kuvez yok hicbisey yok ne olacağı belli değil derken çok şükür Marmaris’e geldik dogumhaneye girdim zaten bebeğin saçları gözüküyormuş simsiyah saçları var dediler ben korkuyorum tabi hala sezeryana alın beni diyorum 🙈 ikinci ıkınmamda kızım geldi çok şükür sağlıklıydi odaya gidip emzirirken birden kafası morarmaya başladı hatta siyah gibiydi hiç unutmuyorum hemen kuveze alındı solunum verildi tabi içerde havasız kaldı 1 buçuk saat neyse ki sonradan hiç bir sorun yaşamadık 🤗 şimdi ikinci bebeğime hamileyim ins oda sağlıkla gelir🤰💕
Yonalirem