Dilekanne 17. Haftamda göğüslerimden damla damla geliyordu ama ara ara oluyordu. Sonraları gelmedi ama 24. Haftadan sonra ucunda az bişey geliyor kuruyor herkeste olmayabiliyormuş doktorum normal demişti.
gebelik başından beri göğüslerim çok hassas ve ara ara hep ağrı oluyor. 33+3 deyim 1 aydır emzirme sütyeni takıyorum anca rahat ediyorum.