@Gly_87 merhabalar ben de 30.haftamdayım diş ağrısından uyuyamıyorum, diş doktoruna gittim bana çürük diş var kanal tedavisi yapmam lazım ama anestezi bebeğe geçebilir dedi. Ve kadın doğum doktormdan izin kağıdı istedi. Salı gününe randevu verdi. Ben de çok korktum bebeğe geçme durumunu dediği için. Siz bu süreçte ne yaptınız? Doğuma kadar ağrınız arttı mı?