-sevgikelebegi12 Kese tutunamamış kızlar ve kanamam oldu 1 hafta kadar ve sol kasığımda cok batma ve ağrı var değerlerimde düşürüyor ama acı cok fazla yasayanlarınız varmı?
iremgun -sevgikelebegi12 düşük yaşıyorsunuz muhtemelen öyle anladım yani anlattığınızdan. Kanamanız bir süre devam eder. Kişiden kişiye değişiyor kanama süresi benim yaklaşık 15gün kadar sürmüştü ama haftam baya ileriydi. Rabbim tekrarını yaşatmasın. En kısa sürede sağlıkla bri bebek nasip etsin inşallah 🤲🤲🌸
Gulcicek -sevgikelebegi12 benimde kanamaya bagli kese bozulmasi var çok korkuyorum düşecek diye yaaa 😔
-sevgikelebegi12 iremgun evet düşük yaptım ama 1 hafta sürdü ve bugün bitti kanamam ama hala kasığımda batma var 😞
iremgun -sevgikelebegi12 rahim kontrolü için doktora gidin derim ne olur ne olmaz ama bir süre devam etmişti benim de kasık ağrılarım.