Mesutnur15 hmm bende merama hiç gitmedim riskli gebelik için yönlendirdiler fakat ondada özele gitmiştim. Bu grbrliğimdede selçuklu tıpa gideceğim daha yeni zaten sadece evde test yaptım bakalım eğer nasip olursa tıpa gideceğim orda özel riskli gebelik doktoru sibel hanımda var oda iyimiş 150 tl civarı bi ücreti vardı