Elizz DidemYldrm Hayat hastanesine gidiyorum canım. 1 temmuza kadar 1800 TL 1 Temmuzdan sonra 2200 TL olacakmış..
Gis DidemYldrm jimer. 4500. 2 gece yatis, bebek battaniyesi, lohusa serbeti, meyve ve pasta, 10 adet fotograf
Elizz DidemYldrm 2 gece yatış Anne ve bebek bakımı Bebek için hastene çıkış seti Bir kereliğine mahsus doğumdan sonra kuaför hizmeti ( fon veya masa + makyaj ) Lohusa şerbeti Sanırım bu kadardı canım.
LiyaNehir DidemYldrm bende bilmiyorum canım Çarşamba günü kontrole gidicem o zaman sorcam bende.Fiyatı daha önce eşim sormuş normal doğum ve zorunlu sezeryan 2400 demişler.Benimki de tamam deyip çıkmış 😂
Elizz pembepapatya Yani annenin ve bebeğin gerekli bakımları yapılıyormuş bebeğin emmesi için bilgi veriyorlar anneyle doğumdan sonra ilgileniyorlar falan herhalde canım bilmiyorum ki. Öyle dediler
Pasifik Elizz Bende hayat hastanesinde yapicam fakat yeni hastanede lohusa serbeti verilmedigini soylediler eski binadayken veriliyormus siz ne zaman aldiniz bu blgiyi acaba yarin kontrolum var tekrar sorayim olmazsa
Sevgiiiii Bende Osmangazi de yapıcam doğumu bana da 2200 dedi hasta yatıs da çalışan kadin ,herkese farklı fiyat mi söylüyorlar ya da her ay artıyor mu bu fiyatlar açaba ? Hiç anlamadim
LiyaNehir Sevgiiiii bende osmangazi de yapıcam ama fiyatı eşim sormuştu 2400 kalmış aklımda tekrar sormadım açıkcası.Sen kaçıncı haftadasın canım ne zaman sordun fiyatı biz soralı çok oldu.Belki yanlış hatırlıyordur eşim
DidemYldrm dyg1606 2500 tl normal de sezaryen da canım bebeğin ilk aşıları ve 1 gece yatış ücreti Bir de anne bebeğin ilk bakımları
Elizz HilalUysal Yazdıklarımın hepsi 1800 tl canım ama 1 temmuza kadar geçerli. Daha sonra 2200 TL oluyormuş. Hayat hastanesinde normal de sezeryan da aynı fiyat sadece epidural istersek +500 tl fark istiyor..
dyg1606 DidemYldrm diger hastanelerde daha farkli seyler varmis ucretlerinin icerisinde bende esentepe emre beye gidiyorumda biz de pek bisey yokmus o zaman ☹🤔🙈🤰
gizemgnll DidemYldrm bende esentepeye gdiyorum canım sezeryanda 2 gece kalıs , normalde 1 gece kalıs 2500 diye bliyorum..
Sevgiiiii LiyaNehir ben şu an 34.haftadayim canım bir önceki kontrolumde sormuştum hafta gidicem hastaneye bi daha sorayım bakiim🙂bizim hastanede de yok kuaför süsleme ikram falan