Xthinker ben öncelikle çevreme sorup sonra sadeleştiriyorum kendime göre , marka takıntım yok. Hem kaliteli hem uygunu almaya çalışıyorum . İsim yapmış her markanın kalitelini olmadığını bazen sadece isme para ödendiğini biliyorum çünkü. İçerikleri temiz olsun yeterli.çocuğun yediği helal giydiği haram mantığındayım. Mesela 4,5bin verip bebek arabası almam yani. İndirimleri takip ediyorum, nerde uygun bulursam ordan alıyorum