Kızlarrr 26+3 oldum. İsme karar veremedik. İkinci ismi Enver olacak oğlumun(vefat eden kayınpederimin adı hatırlarınıda kırmak istemedim) başına anlamlı bir isim lazım. Aktif olarak ilk ismini kullanır diye düşünüyorum.
Asaf Enver , Yiğit Enver ilk aklıma düşenler
Sizler ne önerirsiniz?