Emel38 17-18 haftalardan beri sürekli ağrılarım oluyordu şuan 33+3 deyim o zamanki ağrı ağrı değilmiş asıl şimdi başladı gerçekten yürürken bile zorlanıyorum.
benim ağrıları çok hissetmemin nedeni plasenta ve bebeğin aşağıda olmasından kaynaklı ve rahim ağzında kısalık var.
erken haftalarda magnezyuma başladım şimdi günde 2 kere magnezyum içiyorum ama yine de hafiflemiyor 😞