6 gün kala erken test yaptım cıkmadı adetime bir gün kaldı sabah bunu yaptım bu şekilde cıktı sabah namazda yaptım yoktur diye bıraktım 11 gibi uyanınca bu şekilde gördüm ne kadar zamanda belirdi bilmiyorm 😏 30 günde bir adet oluyorum geç döllenme olabilr mi?