Papatya0605 kesinlikle sorundan kaynaklı değil, bazı yerlerde kirli süt diye verilmiyor çocuğa bu da doğru değil. Yenidoğanın ihtiyacına uygun şekilde yağı daha fazla şu anda. Üretilen ilk sütünüz bebeğiniz gelir gelmez emsin diye göğüslerinizde hazır bekliyor bebek çok az miktarda çekebildiği için ve adapte olma aşamasında daha yoğun süte ihtiyaç duyduğu için hem doyması hem bağışıklık kazanması için bağırsaklarını düzenlemesi için o şekilde 🌿