Nuurrmom bir kaç gün önce doktordaydım bende aynı dertten müzdariptim doktor bebek aşağıda ama korkma bu haftalarda oralarda takılır bir kaç haftaya yukarı çıkacaktır dedi ama ben yürüyemiyorum resmen adım atsam aşağıdan çıkıp düşecek gibi hissediyorum dedim korkma bak gayet iyi sadece şu an orayı seviyor dedi 😂 benim ikinci çocuk bu ilki de öyleydi 33 haftadan sonra aşağıda hissetmem geçmişti 36 da tekrar hissetmiştim çünkü kanala girmişti