BaharBA Dun dus aldim ustumde inceydi 2 saat sora baya aqrim oldu ayaqim.sirtim karnim sabaha kadr yatamadim aqridan.bide korkudan bebeqime bisey olmusmustur die 😔😔
Cennetulmeva BaharBA Allahın izniyle olmaz kardeşim. Yorma kendini iş işin ve sıkı giyin sıcak su torbası koy ayaklarının altına uzan dinlen sıcacık battaniye altında biraz üşütmüşsündür bedenini❤️ Sen dinlen yorulmaki bebeğinde yorulmasın
bebeklerim2 BaharBA benimde ağrım var adet ağrısı gibi 14 haftalığım salı günü kontrolüm var bakalım doktor ne diycek
BaharBA bebeklerim2benmde oluodu ama normldr bebek yerlesio die ama dunki asiri kotuydu sizin normldr benmde ole oluo merak etmeyin
bebeklerim2 BaharBA ama benim ikili teste bebeği besleyen iki damarda pıhtılaşma çıktı coraspirine başlattı doktor salı günüde sonuçlarım çıkıcak bu yüzden biraz endişeleniyorum
BaharBA bebeklerim2 benimde daha hamile kalmadan once test yapmstim kan pihtlasmasi dendi sora baska bi doktr hayr yok dedi ayni sonclarla bende ilk hamillqimde qelismediqi icin dusuk yaptim bu sefer oksarp kan sulandrici kullaniyorum