Serapakcay ben hamile kalmadan önce rutin kontrole gitmiştim bir sürü test istediler hepsini yaptırdım, sonuçlar çıkınca doktor beni sonuçlarımla ilgili en kötü senaryoları söyleyerek o kadar korkuttu ki hastanede çılgınlar gibi ağlıyordum. Sonra bu hastanenin yaptığı test sonuçlarını alıp Başka hastaneye gittim ve şuan hamileyim orada devam ediyorum. Sen de tahlil sonuçlarını alıp gidersen bir sorun olacağını düşünmüyorum. Yine de doktordan doktora değişebilir.