Esra_kaya Bugün tam 7 haftalik hamileyim sabahtan beri ara ara sanki yumurtaligim agriyo biraz da kasık ağrım var normal mi acaba yaşayan var mı?
Duygus97 Esra_kaya evet canım ağrıdan kıvrandıracak şekilde değilse normal. Bebek yerleşip rahim büyüdüğü için o tarz ağrılar oluyor