Gmz01 Merhabalar 25 haftalık gebeyim romatizma tedavim yarım kalmıştı gebelik yüzünden ve gün geçtikçe ağrılarım çok şiddetlenmeyr başladı aynı durumu yaşayan veya önerisi olan var mı