Senaa-5454 Demetslt 12+6 olduk bizde canım ♥️ haftaya kontrolümüz var cinsiyetini öğrenebilecekmiyiz merak içindeyiz 😊
Surprizbebek Bittercikolata bende 13+4 üm 1 gün var arada) bizimkini kiza benzetti net bişey soylemedi
Huriyeolgn Bittercikolata olabılır canım ama doktorundan kaynaklı sanırım devlette soyleyenlerde oluyor
Ayseege6156 Demetslt benimde o haftada kız demişti 16 da erkek oldu yavrum şimdi 33 haftalık oldu bile 🥰🌸