Ben bu totemin burada tuttuğunu çok gördüm, artık zararı olmayacak her şeyi deniyorum 😂 38+5 olduk suyumuz 2 haftadır sınırda suni sancı almak istemiyorum sezaryen yapmak zorundayıza dönsün istemiyorum çünkü ☹️ Çatım uygun kilosu uygun haftamız uygunken normal doğurmak istiyorummmm ama DOĞURAMIYORUMMM 😩 anasına çekmiş kızım başına buyruk ve keyifçi daha şimdiden ama artık kavuşmak zamanı değil mi minik tırtılım ya