Evde bir çocuk varsa mecbur alıyorsun canım kucağına hadi sizinkiler küçük ben 7 yaşındaki oğlumu alıyorum arada🙂 20+6 haftalık hamileyim napim hamileyim oğlum desem çocuk daha kardeşi doğmadan önyargıya girecek ben daha kardeşim doğmadan ötelendim diyecek valla mecbur kalınca dua ede ede alıyorum geçen bardak kırıldı oğlumun ayağında terlik yoktu kucağıma aldım da çıkardım mutfaktan mecbur kalıyoruz bazen yani ister istemez karnımızda ki kuzular da Rabbime emanet Allah’ım korusun cümlesini sağlıkla kucağımıza nasip etsin, ama ani hareketler yapma yavaş hareketlerle kaldır evdeki kuzunu bir de tek tarafa ağırlık verme kucağındayken ağırlığı dengeleyerek kaldır