Bugün 16 haftalık oldum. 2 haftadır bulantilarim kesilmişti. Şimdi 2 sabah ve dün gece olmak şartıyla 3 kere kustum. Doktorum, bebeğinin her hangi bir sıkıntısı yok rahat ol dedi ama benim psikolojim çökmek üzere. Çünkü cok zor zamanlar geçirdim bu kusmalardan dolayi. Tam kendimi iyi hissetmeye başlıyordum. Nereden çıktı ki simdi bu😔 başına böyle bir durum gelen oldu mu? 9 ay olana kadar böyle mi yaşayacağım ben????