Selam kızlar. Fazla uzatmadan şöyle anlatayım. Normalde panik atak hastasıyım hamilelik sürecinden ve doğumdan cok korkardım ama ne salakmısım 😂 medicalpark hastanesi doktorum mehmet bal. Hamilelik dönemimde okdar rahatlatıp okdr destek oldu ki önce Yaradana sonra ona güvendim ve iyiki benim doktorummm 40+3 te suni sancı ile baslattı doğumu 2 cm açıklığım vardı okdr hızlı geliştiki süreç toplasanız 2 saat ağrı cektim yalan söyleyemem sancınız oluyor ama dayanılmıcak bi sancı değil 12 de baslayıp 17:14 ‘ te kızımı kucağına aldım şükürler olsun epidural gercekten prenses doğummus 😍