nida50 Hanımlar merhaba, Haftaya Allah ömür verirse ilk nst deneyimimizi yaşayacağız. Eşim doktorun sekreterinin tok gelin, dediğini söylüyor ama ben duymamışım. Tok mu girmek gerekir, bir de dikkat edilmesi gereken başka şeyler var mı? 🤗
Dlk0640 nida50 canım tok ve bol su icmen gerekiyor yoksa bebiş uyuyor 🥰 sağlıkla kucağıniza alın insallah 🙌
Mutlubirannee nida50 Evet tok olman gerekiyor. Ben bikeresinde aç gitmiştim çokta aç değildim. Hemşire oynamıyo bu bebek sen yemek ye yine çekelim dedi. Tekrar çektirdik. Tok git kesinlikle
Cigdem_ckmz nida50 tok git yanına da çikolata al ben toktum ona rağmen çekemedi çikolata yedim cekebildi
ayse-nurr- nida50 kaç haftalıksınız acaba ilk diyince merak ettim bende daha girmedim 32 haftalığım ☺️
Dilaayes Hemşireler karnının tok olsun ve meyve. Suyu çikolata ye diyorrlar nst ye girmeden hastanede hemenn bire köşede ye gercekdenn uyuyor bebbek bu sefer tekrar çektiriyor kar zaten cekilmeesi de 30 dj sürüyor