Elifnur6215 6 haftalık gebeyim. Ve karnım sanki haşlanmış lahana yemişim tonlarca gibi şiş. Ve çok rahatsız ediyor. Ağlıyorum arasıra. Normal mi ?
bebisiminannesi Elifnur6215 canim ilk haftalar %85 herkes ayni seyi yasar gaz siskinlik vücut bebege hazırlanıyor yani aşırı şiş oluyorsun ama geciyor sonra ben hic gecmiycek sandim ama cok şükür seninde gecer 3 ayi bitirdikten sonra rahatlarsin
Gizemvencoglu Anlattığınıza göre normal bir gaz sıkıntısı gibi ilk haftalarımda bende çok yaşadım bişey yiyemediğim halde tonlarca yemişim gibi şişiyordum ve beraberinde gaz 🤦🏽♀️ hala daha oluyor malesef