sryldzzz Arkadaşlar sabah kalktığımda çamaşır da ıslalık vardı ve idrarda bulanık bi görüntü vardı ara ara da azar azar su geliyor sizce hemen ki gitmeliyim ağrılar sıklaşınca mı 38+2 yim bu arada
Mutlubirannee sryldzzz Ay bende ıslaklıkla uyandım ama ara ara su gelmiyor ve hiç ağrım yok sizin ağrınız varmı
Neslihanaras sryldzzz su gelince hemen gitmelisin canim bebek sussuz kalirsa mağazallh bişey olabilir
Nurcihn sryldzzz canim hastaneye git benim bardaktan boşalircasina suyum gelmisti nişanla berber hiç durmadım gittim hemen susuz kalırsa kuruyormus doğum çok zor oluyomus
aezgi sryldzzz canım doktorunu ara hastaneye git hemen benim gece 3 de suyum gelmişti sabah 9 da doğuma alınmıstım 👏🏽 Telas yapcağın birsey yok sakin ol yinede sen doğumun baslamıs sağlıkla al yavrunu kucağına 👏🏽😊