Emel38 Doktora göre 18+2 haftaliğiz ve 1 haftadır önden alttan çatım ağrıyor.uyutmuyor ağrıdan.ozellikle sağa sola dönerken..erken doğum belirtisi değil değil mi? Ağrıyı azaltmak için neler yapıyorsunuz?
cipiti Emel38 doktorum normal demişti benimde 20. Haftalarda başladı vücut kendini hazırlıyormus bişey kullanmadım şuan o kadar zorlamiyor