Fv3 hamilesin canım tebrikler inşallah keseni de kalp atışını da duyarsın benimde karnim çok ağrıyordu ve olcagimi düşünüyordum bir yandan da ya olmazsam diye umut ediyordum neyse bir yapayım bari negatifse de göreyim umutlanmayim diyordum böyle silik bir cizgim cıktı gittim 3 haftalık hamileydim şimdi 19 haftalik olduk Allah isteyen herkese nasip etsin ❤