Zeynepreyyan Fv3 daha çok yeni canım. Mutlaka gidip kanda gebelik baktır . Testten 2 gün sonra tekrar baktır değerler nasıl yükseliyor mu önemli
Happykariner Fv3 canım hayırlı olsun . benimde bufün adet günüm çok sancım vardı uyandığımda geldi gelecek diye bekliyorum inşallah bende adet olmam. Senin ki adet sancısı gibi miydi sabah. Ki ?
Fv3 Happykariner adet sancısı gibiydi hatta baya şiddetliydi gece kaç defa kalktım kesin oldum ben diye şimdi biraz batma şeklinde devam ediyor dua edip dinleniyorum hayırlısı. Adet gününse test yapsan çıkar bence
Happykariner Fv3 canım evde test yok yarını bekleyelim bakalım hiç umudum yok canım valla sende dinlen bolca bugünler önemli
S-B-U-A Fv3 Çizginin renk tonu ve yaptığımız test markası bile aynı ❤️ 8 haftalık hamileyim şimdi. hayırlı olsun, ve inşallah sağlıklı gebelik olsun. Çizgiyi bu renkte gördüğümden tam 1 hafta sonra doktora gittim ve kese oluşmuştu 🧿