Gulfeem Sedaerhan ben kadına atlamadım diğer kisinin yazdıgına güldüm sadece:)) algılama problemi var galiba sizdee🥳
Tomrisss Kızlar ben 36+6 haftadayım bebeğim tam göğsümün altında hareket ediyor acaba döndüde ayaklarımı orda ? Kaburgama kaburgama vuruyor gibi 😊
Aloneanqel Tomrisss evet canım dönmüş bebişin ayakları ile itiyor 😊 biz 35+2 olduk benim de öyle senin ki gibi oluyor. Doktor döndüğünü söyledi 🤗🙏🏻
1anne- Tomrisss benimki de sürekli kaburgalarıma vuruyor ama bebeğim ters henüz dönmedi. Eliyle vuruyor sanırım ama çok şiddetli hissediyorum kıracak gibi oluyor kaburgamı🤣🤣
Ohaezgi ftsbthn bende 34+5im doktor ultrasonda görüp söylüyor bebeğin nasıl pozisyonda olduğunu ona göre anlıyorum, baş aşağı döndü zaten artık kafası aşağıda poposu soldamış doktorumun dediğine göre. Bi dahaki gittiğinde sende sor canım
Rumeysa10 ftsbthn bazı arkadaşlara agrasiflik. saati geliyor sanki zorla soruyoruz bilginiz yaksa yazmayın yada agrasif olmanınza gerek yok
morusevenanne Rumeysa10 bu ara forumda bu moda oldu düzgün bişey sorana dalga gecmek. Kaynana olayı olsa çayı yapar gelirlerdi dinlemeye.
Rumeysa10 Elifaysu siz çok şükür 40 girmişsiniz artık sancı olsana Doğum oluyor ama bizim daha çok erken olduğu için ağrı ölçümü korkuyor insan bi avazda bebeğinizi küçağinıza alın darısı bizim başımıza bizde o günleri görsek artık geliyor ondan bu sancılar
Elifaysu Rumeysa10 doğurdum canimmm dünden beri sancılar vardı bugün bekledim sabah sideetlenince iki gibi geldim hastaneye çok sukur
Rumeysa10 D_Canblt valla bende anlamıyorum yani benek kendini topluyor sonrada gevşiyor mı diye soruyorlar hiç bilmiyorum diyorum geçen karnım çok serti ben bilmiyordum doktorum elledi karnın çok sert fark etmedin mi bende bebek hareket ediyor ama sertliği anlamadım allah yardım etsin
morusevenanne ftsbthn ben de aynıyım canım yuvarlak olup gidiyordu ben sandım kafası hatta dönmedi diye üzülüyordum daha erken ama işte 🙂🙂 somra doktorum o poposu dedi😀 dikiyormus yani
Burcinisp88 ftsbthn benim 7. Aydan beri ters pozisyonda. Sert ve daha büyük çıkıntı poposuymuş. Daha cok göbek deliği etrafında takılıyor poposu. 🤣 yanlarda da gerilince minik ayakçıkları çıkıyor. Doktorunuz duruş pozisyonunu söylüyor aslında
Attent Ayssmom bebek anne karninda pozisyon değiştirince karin sertleşir bende 29+4 ama bi süre sonra dağılır o sertlik sertleşme
Gizemceylan ftsbthn genelde poposunu dayıyo diyo arkadaşlarım 😅 benim de oluyo şaşırıyorum kısa süreli ama