HilalSallahoglu Merhabalar🙋♀️ Anne yanı kullanışlı tavsiye edebileceğiniz beşik önerileri alabilir miyiz?
Birtane2307 HilalSallahoglu ben asansorlu olandan alacam birkac yil sonra da oda yapacam suanlik odayi luzumsuz goruyorum 😊
ssnnmmm HilalSallahoglu Meltem smart mondo aldım ahşap anne yanı 3 yaşına kadar rahat kullanılır tekerlekli altını temizlemek kolay olur diye
Medine_25 Birtane2307 Bende sizin gibi düşünüyorum ama birazda kuskuluyum asansörü bozulur mu felan 🙃
MeLy90 Ben chicco hug 4 in 1 aldım. Çok güzel bir beşiğe benziyor , sonrasında mama sandalyesi olarak kullanacağım inşallah.
Teacherr MeLy90 mağazadan bakıp ben de almak istiyorum ama e bebekte göremedim siz bakarak mı aldınız mağazada nerde var biliyor musunuz
HilalSallahoglu MeLy90 ya bende onu çok beğendim ama aşırı küçük 9 aydan sonra başka beşik almak gerekecek
BebegimleYeniHayat_34 cilekreceli ay evet çok güzel bende ondan almayı düşünüyorum almışken çok fonksiyonlu olsun yAni 🐣
MeLy90 Teacherr Ben çok uygun fiyata letgo dan aldım. 0 ürün , sadece teşhir ürünü. Mağazada 2900₺ iken ben 1200₺ aldım. Sonrasında komple çıkarıp her yerini yıkadım. Mis gibi oldu.
MeLy90 HilalSallahoglu Aslında hepsi öyle. Sonrasında bunu mama sandalyesi olarak kullanacağım. Aslına bakarsanız Chicconun mama sandalyesi bile 1600 lerden başlıyor. Ben çok uyguna aldığım için bana fuzuli gelmedi.
Snmhsn Kızlar internetten mi alıyorsunuz ben daha almadım 1 ay kaldı doğuma güvenemiyorum internettende 😔
HilalSallahoglu Snmhsn ben tüm çeyizimi internetten aldım hiç sorun yaşamadım bebeğime de ordan alacağım
Birtane2307 Medine_25 e bebek bence kaliteli ben ordan almayi dusunuyorum ins sikinti olmaz daha vakit var dusunup arastiricam ins gonlumuze gore olur 💚
Medine_25 Birtane2307 Insallah canım bende internetten alacağım gibi duruyor çünkü çok begendigin bir beşik instada 1.200 dışarda aynısını gördüm 1.600 baya fark var yani🤔