Minikmucizembenim Bebegın hareketlerını hâla asagıda hıssedyrm sizler de öyle mısınız benım durumum mu tuhaf acaba yukarı cıkmadı bu zamana kadar. En son gıttgmden iki hafta geçti acaba bır aksaklık mı var rahim uzunlugu iyiydi ölçmüştü doktor
oykuduru21 Minikmucizembenim bebek ters olabilir benimde ayaklar aşağı kafa yukarıymış o yüzden aşağıda hissediyorum bu aralar tekmeleri
sennur26 Minikmucizembenim 22+3 olduk bende bu aralar kasıklarımda hissediyorum hareketleri ara sıra göbek deliğimin biraz altında hissediyorum geliyo galiba 🥰
Ozgnzgn Minikmucizembenim ben de 24+3 hep aşağıda hissediyorum henüz gönek hizasında bile hissedemedm 🙄
Nida2as Minikmucizembenim yok canım benim de öyle ilk gebeliğimde de aşagıdaydı şuankinde de aşağıda 😅
Reyhan00 Ben de hep aşağıda hissediyordum bi ara Dönüyor zaten zamanla telaşlanma yani şimdi bazen yukarıdan bazen hala aşağıdan ya da sağdan soldan vuruyor çok şükür 😀
Azad41 Çok normal çünkü bebeginiz kafası yukarıda ayakları aşağıda tekmeleri aşağıda hissetmeniz çok normal. Endişe etmeyin
Sevcan5 Minikmucizembenim bende de öyle ama benim doktorum bana çocuk ters dedi bacakları aşağıda olduğu için öyle hissediyorum ben
Minisannesi2904 Minikmucizembenim benimde öyleydi 28 den sonra yukarda hissettim şimdi midemde sanki bi sağa bi sola 🙈🙈