Hlyfrz Haftafa dogum pozisyonunda demisti doktorum. Gecen hafta tekrar donmus dedi bu boyle gitmez oglun cok muzur dedi tekrar dogum pozisyonu almasi icin napmaliyim 😔
Suheda Hlyfrz daha döner korkma cnm benmki 2aydir ters 31deyim doktor bana bile korkma 36da döner diyor düşün 2aydir dönmeyen kızıma o yüzden rahat ol hareketsiz kalma yürüyüş yap 🤗
SemaOnur Hlyfrz Benimde 29.haftada dogum pozisyonundaydı sonra 33.haftalikken gittigimde ters dönmüştü 35 haftalikken gittigimde tekrar dogum pozisyonunu aldı merak etme döner tekrar😊
Suheda Hlyfrz benimkide tam tersi canm kafasından zorum yok ta ayaklarını çıkaracak seyimden sanki diyorum😂 o derece yürüyo sanki içimde😁