Ben de yıllardır Tanser Bey’in hastasıyım. Ümitteydi şimdi Anadolu’ya geçti 2 hafta falan oluyor. Ben de mecbursun oraya geçtim, açıkçası Anadolu Hastanesi nasıldır hiç bilmiyorum o yüzden biraz tereddütlerim oldu hatta doktor arayışına falan girdim ama sonra Tanser Bey için Anaroluya başladım. Sizin hastaneyle ilgili bir fikriniz var mı? Cerrahisi ya da yeni doğan yoğun bakım ünitesi gibi..