Arkadaşlar hsg çekindikten sonra 21 gün gecikme sonrası bugün adet oldum. Neden bu kadar geciktiğini de bilmiyorum ilk defa başıma geldi. Şimdi bu hsgden sonra ilk adetim hemen aşılamaya başlayayım mı Bir ay daha oluruna mı bıraksam kafam çok karışık