malatya4444 Bugun tam 40+0 olduk günüm bitti ama gelen giden yokk 😊 sancılarm var ama siddetli ve duzenli deil gelsn artık istiyorumm
Cemre-D Bizde aynı şekilde 41+2 hafta içi doktorumuz 2 günde bir çağırdı 3 kez nst+tuşe yaptı fakat ne sancı ne de açılma var Pazartesi sabah yine gideceğiz eğer açılma yoksa sezeryan dedi 😑
malatya4444 Ben en sn 10 gunu gecti doktora gittm bebek dönmüs hersey yolunda demisti simdide hafif hafif sancilarm basladi ins gerisi gelir ya hep boyle oluyo ama birden kesiliyo
Rumeysayavuz malatya4444 dunle bugun annem ve esim kanın aşağıya inmiş dediler hep. Bende doğsun istiyorum artık 🥰