Rojda-19 Hic korkmayin inanın bebeginizi kucaginiza aldıginizda buna deger diyorsunuz 🥰 Ağrımadı desem yalan olur ameliyat sonucta tabiki agridi ama sadece ilk gün baya zorlandim sonra zaten yurudukce rahatladim, Şöyle söyleyeyim 2 gece kaldim.hastahanede hastahaneden eve geldikten sonra hic sürekli yatmadım genelde hep ayaktaydim arada dinlenmek icin uzandim okadar .Yani ilk 2 günden sonra dahada iyi oluyorsunuz ben öyle oldum . Sağlıkla alin kucaginiza insallah 🙏