Tazegebe1 Kızlar çok fenayımm dişim çok kötü ağrıyor zaten senede bi ağrıyo o da bugünmüş ne yapsam geçer ağrı kesici almak istemiyorum mecbur kalmadıkça😪
Mom046 Tazegebe1 Her yolu denedim inat ettim ama sonunda Parol içmiştim diş doktorum ancak onu önerdi ve çok rahatlamıştım ağrı çekmektense önünü kesmek daha mantıklı
Canimkizim2019 Tazegebe1 ben hamileliğimi bilmiyordum 15 haftalıkken20 lik dişim çekildi +2 dolgu yapıldı hiçbir sorun yaşamadım çok şükür 🙏
Tazegebe1 Aycan_akay54 bi tanesini aldırdım 3 sene önce ameliyat gibi yarıp alındı dikiş atıldı bu da öyle şuan yaptıramam yarılması gerekiyor
Arass__ Tazegebe1 kac haftalıksınız? Benim hamileligimin başında hiç agrımayan 20 lik dişim bana azap gibi olmuştu dişciye gittim cektirdim. Cektir dişini enfeksiyon falan kapar zamanla erken dogumlara neden oluyor şimdi okadar rahatımki hamileligin sonuna geldik şükür
Tazegebe1 Arass__ 15+3 haftalığım şuan yardırıp dikiş atılması gerekiyor anca öyle benimkiler zorlu biraz
Arass__ Tazegebe1 haftanızda gayet iyi bence bi sorun görmüyorsa dişcide aldırın. Benimkinide uyuşturmuşlardı kolayca alındı benimki yukarda cıkmıştı alttakiler biraz zor oluyormuş
Ogi34 Tazegebe1 canım sarmısak birebirr sarmısagı agrıyan dişine koy hemen geçecek İNŞALLAH tamam kokuyo acı ama o ağrıyı çekmek yerine ben 2 hafta agzımda sarmısakla gezdim😅