Tugcem50 N 11 den aldım bakalım şimdi ne gelecek 10 tl ye :) bisey kaybetmem begenmezsem cok para degil bakmak isterseniz diye haber vereyim dedim
Minikmucizembenim Tugcem50 ben de sizden görüp aldım ama bi yanlslık var dıyıp ıptal ederler mı bu fıyata bulmak şaşırttı
oglum0603 Tugcem50 kapıda ödeme olsa hemen alırdım 😔 kartım yok. Kizlar aşırı ucuz benim yerimede alın 😂
Tugcem50 Geceninannesi01 link nasıl atıyor bilmiyorum ki bilsem onu koyacaktım en basta😬 n11 e girin reflü yatagı yazın hemen cıkıyor
Minnak_annesi34 Geceninannesi01 https://m.n11.com/weigo-reflu-yastigi-bebek-reflu-yastigi-reflu-yatagi-P398268515 attim canim ben
Tugcem50 eeygnn123 bende denemek icin aldım cok kaliteli bisey gelmez kokuyor filan yazmıslar ama hayırlısı ne gelirse artık 100 liradan baslıyor her yerde
Minnak_annesi34 Tugcem50 aldigim sayfaya gir en uste telefonun orda bağlanti var kopyala buraya yapistir
Ayssmom Az önce baktım sarı sünger varmış içinde ve kokusu ağır diyorlar boyutuda küçükmüş ona göre alın kızlar
Flower3 Ayssmom 9,9 TL , daha doğuma çok var havalandırılıp kokudan kurtuluruz belki birde bebekken bile kullansa ilk başta yeter . 🤣
Tugcem50 Ayssmom evet okudum bende tüm yorumları ömürlük kullanacak degilde bebek cok sacma sapan bisey gelirse kullanman zaten idare edecek bisey gelirse hayırlısı herkesin durumu olmuyor herseyi alacak belki bir işe yarar dedim haber vereyim😊
Minnak_annesi34 oglum0603 maas karti falan varmis boşta yada esinin ordan icine para atip alabilsiniz
_glc1991 Tugcem50 bu babynest yatakları görmüşsünüzdür Kaynanam ısrarla onun reflü yatağı olduğunu söylüyor bende değil diyorum çünkü içi düz bi bilginiz var mı?
Tugcem50 _glc1991 onu herkes gereksiz diye almıyor alanda pişman ikisi farklı reflü yatagı eğik başı yüksekte kalıyor digeri cukur bebek yatıyor normal
Mom6 _glc1991 hayır onlar reflü yatağı değil reflü yatağı daha eğimli oluyor bebeğin baş kısmı daha yukarda kalıyor ben Bime gelenden aldım Şok’a da geliyor belli aralıklarla takip edip alabilirsiniz gayet sağlam ve güzeller 49,90₺ydi fiyatı
Babyy1S _glc1991 kaynaniza reflü yatagının ozelligini ve babynestin ozelligini anlatın ikisi arasindaki fark bellidir reflu yatagı egimli olur kusan bebekler icindir yani egimli olması gerekli
Gizmolata Tugcem50 aslında çok güzel bir ürün, bebeğinizi yan yatırıyorsunuz ya kusmuğunu yutmasın diye, sırtını kenarlarına dayıyorsunuz, hem sağ hem sol olarak. Zaten üretim ve kullanım amacı o.
masalsmomm Tugcem50 bende grisini aldım bakalım nasıl gelecek kötü bile olsa içim yanmaz 🤭 tesekkürler sizede 🥰