Aselim_ evet ameliyat bitince yapıyor hemen sakinlestirici hatta ben oğlumu gördükten sonra kız dedi sakinlestirici yapicam şimdi diye , ben çok iyiyim yapma nolur felan dedim sırf hani kendimden gecmiyim oğlumu görmüşüm iyiyim de diye 🤭 ama herkese yapılıyor sadece rahatlaman için biraz merak etme dedi , böyle birkaç dakikalık rahatliyorsun gerçekten o birkaç dakikayi hayal meyal hatirliyorum o ara çalan şarkıya eşlik etmişim meselaaa o kadar rahattim düşünün 😂