Yas35 Arkadaşlar şeker yüklemesi yaptırmak sizce gerekli mi? Şeker tespit edilse de en fazla diyet yapılabiliyor diye biliyorum. baktırmadan diyetine uygun beslensek nasıl olur karar veremiyorum. Doktorum yaptır dedi ama kararsızım🤔
Yaseminentrk Yas35 eğer şekeriniz yüksekse insülin kullanmanız gerek. Diyetle olacak şey değil.. şeker yüklemesi ve bunun gibi tetkiklerin yapılmamasını savunan ve yapmayan kişileri anlamıyorum. Oturup dışardaki glikozlu baklavayı yediğinizde içiniz ne kadar rahatsa, bunu da böyle göze alın.
Suheda Yas35 önce diyet sonra diyetle duzelmezse insulin diyorlar cnm sonucta bebege şeker daha zararlı insulinden yaptırılması gerekli ki ben yaptrdm sekerim çıktı cnm mutlaka yaptr
Mhmtftma Yaseminentrk doğum yapmadım ama yapan arkadslarim var çok memnunlar Hüseyin mihcida çok iyi bı doktor bence güler yüzlü sorularini eksiksiz cevapliyor ama kendim doğum yapmadığım için bilemiyorum ☺️
Denizim Cok kararsiz kalirsan aclik tokluk kan sekerine baktir riskliyse yaptirirsin, bende karasiz kalmistim ama yaptirdim cunku asiri tatli duskunlugum vardi sukur bisey cikmadi ama cikadabilirdi ve bebek ocin cok tehlikeli