Tuba04 ahahaha keşke öyle olsa ben hayatım boyunca tembel bir insandım gebeliğimde de evdeydim bol bol uyudum oğlum bir doğdu sabah 6 da kalkıyor güne başlıyordu 🤷🏻♀️ sonra büyüdükçe değişti saatleri. Sadece bir kadın doğum doktoru annenin son aylarda gece sık uyanma sebebi vücudun onu uykusuzluğa hazırlaması demisti