hanibazen kesinlikle kullan at örtüler daha kullanışlı. Özellikle 1.5-2 aya kadar bebekler çoğu zaman altı açıldığında da işer ya da kaka yapar. Arka arkaya 3 bez bağladığım zamanları bilirim. Bazen altındaki bezi çektiğiniz an şarıl şarıl işerler. Her seferinde bunu yıka, kurut büyük eziyet. Kullan at örtü alın, kirlenene kadar kullanın ve atın