Ilaydaylmn galiba istediğiniz cevabı alamadınız o yüzden bu tepkiniz.Tamam ozaman şöyle diyeyim kabızsanız kesin hamilesiniz.Yahu ne diyeyim pırt yapın mı diyeyim.Gayet argo olmayan küfür içermeyen bir cümle yazdım.Eğer birşeylere tepki vermek istiyorsanız cinsellik içerikli olan postlara tepki gösterin.Nerde yazıyormuş kabızlığın tek başına hamile belirtisi olabileceği.Doktora gittiğinizde ise kabızım acaba hamileyim diyince adam kesin lal gibi bakacaktır.Bi miğdeniz bulansın tansiyonunuz düşsün göğüs hassasiyetiniz olsun baş dönsün kusulsun beliniz ağrısın veya adetiniz geciksin ozaman buraya yazdığınızda daha net cevaplar alabilirsiniz.Ki şayet gene saçma olurdu ki en gereksiz bulduğum postlardan biride hamilemiyim sorusu sanki biz ekrandan görebiliyoruz ultrasonla yada ekrana çiş yapınca biz testi yapabiliyoruz.🤷🏻♀️Şüphesi olan gidip kan verebilir.Tabiki herkes saygı çerçevesinde olmak üzere postlar açabilir yorumlar yazabilir.Eğer benim yorumumda bi usulsüzlük olsaydı cimerler tarafından uyarılırdım.