Herkese selam. Yaa aslında hunharca stok yapmak istemiyorum ama yavaş yavaş 3-5 birşey alasım var. Daha önce deneyimi olanlar ya da olmayıp alanlar 1 no bebek bezini kaç adet aldınız y d kullandınız? 150lik paketler fln var bitane ondan alsam çok mu olur dedim. Ben iri doğmuşum, eşimde öyle yani 3.5un üzerinde doğmuşuz. Bebekte bize benzerse hem kilo hem iştah konusunda bilemedim😅