ecembugra53 anlıyorsunuz siz sanırım bı kaç gonderide yorumunuzu okudum çok teşekkürr ederim en başta sağlıklı olmasıni diliyoruz tabiki bı kızım var birde oğlumuz olursa kızım da erkek istiyorum diyo erkek olsun anne diyo sürekli tabiki kız erkek benim için evlat farketmez ama insan merak ediyor cinsiyetini 🙂