Arkadaşlar henüz doğum yapmadım ama bebeğimi emzirmek istiyorum 🙏🏻 Süt yapıcı şeyler araştırdım karşıma malt içeceği çıktı yorumları okudum sitelerden falan süt yapmama gibi bir şans yok diye yorum yapan olmuş. Aranızda deneyen var mı 🤩 hem belki arayış içinde olanlara da bi fikir olur