Doğduğunda siliyorlar canım bebeğin cildindeki tabaka üstünde ne kadar kalırsa o kadar iyi hemşire göbeği dusene kadar yıkamayın demişti zaten 5. gün yikamistim ve tertemizdi. Sen hemşireye hangi kıyafeti verirsen onu giydirir süslü bi kıyafette olur sade bi kıyafette ilk kıyafeti kirleniyor ama yüksek sıcaklıkta yıkayınca çıkıyor. Sadece ilk doğduğunda dantelli bişey giydirirsen eğer emzirirken zor oluyor odaya geldiğinizde foto çekildikten sonra degistirebilirsin ben giydirilmesi için beyaz göğsünde dantel süs olan bi takım vermiştim emzirirken o dantel ikimizide rahatsız etmişti hemen üstünü degistirmistim