Ageb Merhaba hanımlar yine ben biliyorsunuz aralalik ayında iki kere adet oldum ikinci olduğum kısa oldu ve lekelenmem oldu ve hamilelik belirtilerim vardı şimdi beyaz yapışkan akıntı ve sanki kalbim göbeğimde karnimda atiyomus gibi bir kaç gündür pıt pıt pıt biseyler oluyo hissediyorum birde kaşık ağrılarım bel ağrım hala ve hala devam ediyor tuvaletimi yaparken ağrıyor ama enfeksiyon falan yok böyle bir durum yaşayıp hamile olan varmı
Gizmolata Ageb karnınızda kendi nabzınızı ya da bağırsak hareketlerinizi hissediyorsunuzdur, bebek varsa bile imkansız hissetmeniz çünkü 🥰 doktora gidemiyorsanız evde test yapın , herkesin belirtiside aynı olmuyor o yüzden net cevap alamamanız normal.
ecembugra53 Ageb canım bebeği olsa bile bebeği duyman kesinlikle bilimsel ve tıbben olarak olmaz böyle bişeu o kalp atışın veya nabzı veya bagıesak hareketi kesinlikle test alın yapın
Ageb Balbocegi_ doktora gidicem de hep bişey çıktı randevu aldım tam gidicem gidemedim sanki biseyler engel oluyorda beklemem gerekiyormuş gibi cildiricam bide şimdi karnimda bişey hissetmem ilginç gelebilir kuruntu da diyebilirsiniz ama pıt pıt bişey atiyo sanki günlerdir böyle
Balbocegi_ Ageb olabilir bendede oyleydi ilkide ikincide olmadi saglik ocaginakan ver test al en iyi sonuc
Duygukocc Ageb bağırsak hareketleri olabilir hamile olsanız bile pıt pıt diye atması için henüz çok erken kesin sonuç için test yaptırmalısınız ya sağlık ocağında yada hastanede
Ageb Gizmolata ama hiç olmayan bağırsak yada kalp nabzı simdimi oluyor birde eşimde dikkat etti gerçekten karnım pıt pıt kalktı indi hatta nefesimi tuttum dedim nefes alış verişimdir yok yine aynısı oldu video atabilsem aticam buraya ama
oglum0603 Ageb bebeğin kalp atışları 7 8. Haftalarda oluşuyor o pıt pitlar başka biseydir. Ki kalp atisida olsa senin hissetmen imkansız. Bu yaşadıklarını doktoruna anlat en güzel en doğru cevabi ondan alırsın canım. Rabbim gönlüne göre versin 🤗
ratatosk Ageb her zaman olur o nabız sadece şuan kendinizi dinliyorsunuz. Kalp atışını 7 8 haftada ultrasonda anca görüyor dr. Şu an hamile olsanız bile ufacık bir kan pıhtısı o karnından gözle görebilmeniz mümkün değil.
058elf Ageb çok erken olsa bile ben 23. haftamdayım hareketlerini yeni görüyoruz. Bu bi belirti değildir canım boşa ümit de vermek istemez kimse ayrıca bebek hareketi olması gerçekten imkansız en sağlıklısı kan vermen
Balbocegi_ Ageb canim benim adrt ama degisikti gibi uc gun surdu sonra diger tarihte lekelenme yerlesme kanamasi oldu ama olmadam dahaa hisettim karnim atiyodu zaten bence annelr herseyi hisediyorlar
koalababy Gögüs hassasiyeti ve baş dönmeside varmı canım? Karnının pıt pıt etmesi için kalp atışının başlamış olması lazım ki başlamış olsa bile görmek dışarıdan imkansız .. Ve 8. Hafta en erken kalp atışları başlıyor.. Diğer belirtilerin ama benim belirtilerim gibi 🙈 Test geç kalmadan olabilirsin
Ageb ratatosk ama bu pıt pıt olan ne peki bunca yıl olmayan şey bir kaç gündür var birde içimden bir ses hislerim çok kuvvetlidir sen hamilesin diyor hep inşallah öyledir
koalababy Ageb gebe olabilirsin 🙈 Bende çünkü hamileyken 4 gün regl oldum hayatım boyunca hiç o kadar kısa olmamıştım :) Ve kasıkta batmam oluyordu test yaptıktan sonra yazmayı unutma bize ❣️
ratatosk Ageb karın nabız gibi atabilir bu her insanda olur bu zamana kadar farletmemiş olabilirsiniz. Hamile de olabilirsiniz ama bunu anlamanın tek yolu test yapmaktır. Heyecanınızı anlayabiliyorum ama bunu şu aşamada gözle göremessiniz hatta son haftalarınızda bile olsanız tekme vs hisseder hatta karından bunu görebilirsiniz ama kalp atışını yine göremezsiniz. 13 haftalık ikizlere hamileyim ultrasonda görüyorum gümbür gümbür 2 kalp atışı ama bunu hissetmiyorum yine ultrasonda görüyorum kımıl kımıl dönüp duruyorlar ama hissetmiyorum. Dr da 20. Haftadan sonra hareket hissedebileceğimi söylüyor. İnşallah hamilesinizdir Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🙏
blueberyy00 Ageb canım hamile bile olabilirsin su an ama pıt pıt şey bebekten gelmez orda hemfikir olalım n’aptınız bagırsak haraketi olabilir doktorunuza sorarsanız anlarsınz 😊
Boncukgiller003 Ageb ben dört buçuk aylık hamileyim daha dün hissettim 🤣🤣 gözünüzü seveyim hamile bile olsanız su damlamsi kadar şeyin nesi pıt pıt etsin kardeşim. Kan dolaşımının oo 😅😂 ayrıca buradakiler nerden bilsin hamile olduğunu. Bunları göt doktora şöyle benim dediklerimi der o bile sana. Şüphen varsa git test yap veya kan ver🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️